Plutseliten :) Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Mulig jeg har misforstått....men ble det utsatt til nå på søndag??? Det er jo meldt knallvær,så utetid må det bli
Karomamma Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Vet ikke om det er banket ennå...? Jeg tror vi kan, skal dobbelsjekke med Karopappa. Vi skal ha voksengjester i morra kveld, så uansett blir det ikke så tidlig, he he...
♥Snulder Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Host, host, hark, snørr, gørr og fanteri..... utsett det litt til a!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Vi får det ikke til imorgen, sambo jobber netter i helgen og må få sove ut imorgen:-) Da holder jeg meg rundt dørene med frøken rosa og kusiner:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå