Gå til innhold

hvorfor liker jeg ikke når mannen er ute....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg ute på fest selvsagt. Jeg vil at han skal få gå ut, treffe venner og kose seg, men jeg finner bare ikke roen før han er hjemme i senga. Klarer ikke slutte å tenke på hva som KAN skje. Er generelt plaget med sånne "hva hvis" "tenk om" tanker for tida og det sliter skikkelig på psyken min. Hvordan klarer dere å slappe av når mannen er ute?

Jeg er ikke et menneske som liker å gå på skikkelig feste fest. Ser liksom ikke helt poenget, så det å gå ut sammen er nesten blitt et ikke tema hos oss.

Sitter nå her med denne vonde magefølelsen og føler meg som en skikkelig festbrems i kveld :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måten og vet ikke hvordan jeg kan bli kvitt det.. Irriterer meg mye over at han er mye hjemme på dagen men når han først er borte så blir jeg urolig i kroppen og får egentlig ikke sove så godt før han er i seng.. Han kan også sitte i stua mens jeg er på soverommet og fremdeles slite med å få sove !! blææh..

Skrevet

Stakkar, kjenner meg så godt igjen!! Har det også sånn når gubben er ute. Vi hadde noen uheldige episoder i vår/høst (ikke utroskap eller fysisk misbruk eller noe, altså), og etter det klarer jeg ikke finne roen når han er ute. De første par timene går flott, jeg koser meg til og med. Men når kvelden har lagt seg, kjenner jeg en dyp, ekkel følelse i magen. Har som deg kjempelyst til å se ham ute med venner, for det vet jeg han har SÅ GODT AV! Men klarer likevel ikke riste av meg gugga...

Klem fra meg, i hvertfall!

Skrevet

Hehe, er ikke sikkert alle vill innrømme at dem ikke synes det er ok at mannen er ute mens vi sitter hjemme. Andre synes sikkert det er greit. Her er det annen hver gang og jeg synes det er like kjedelig hver gang. Føler egentlig ikke noe særlig og fly på byen lengre =) Men det blir en gang innimellom. En gang fks skulle samboer ut på fredag og jeg lørdag. Han skulle bare sitte til broren med noen pils bestemte dem seg for, men det ente opp med at et bekjentskap av meg sendte meg mld mitt på natten uten at jeg viste noe (hun har foresten rotet med en tidligere type av meg mens vi var sammen) I meldinga sto det: Jeg møtte typen din og broren din ut på byen, ehh, javell. Var rasende etterpå og sov ikke den natten =/ Typen min er den som regel aldri er ute og jeg vet med sikkerhet at han aldri hadde vært utro, men at han ikke sa noe fikk meg til og se rødt.

Skrevet

Er deilig å høre at det ikke bare er meg :o))

Gruer meg sykt til det er sønnen eller dattera mi som er de jeg sitter og bekymrer meg for!!! Velkommen magesår sier jeg bare!

Skjønner ikke hvorfor jeg har det sånn for som du sier så er det deilig i begynnelsen av kvelden, men ender med panikk utpå natten hehe huff

Skrevet

Sånn var eg og før. Hata at samboeren min var på fest eller byn, men nå storkoser eg meg når han er på fest.:-) Pleier å se på film (skikkelig jentefilm så eg aldri hadde fått samboeren med på å se;)), ete snop og kanskje drikke litt vin el øl;) Men hater å vere åleine heile natta (litt husredd:() så prøver å overtale han til å komme heim seinest klokka 3. Går som oftast bra. (bortsett frå ein gong når sjåføren hans presterte å drikke seg dritings, og han måtte overnatte på festen.)

Eg stoler 100% på samboeren min. Klarer det endelig etter å ha vert i lag i snart 7 år, derfor klarer eg å slappe av. Dessuten har han slutta å drikke brennevin, drikker kun øl, så da mister han ikkje kontrollen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...