tuppa79 Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 hallo:) noen som har erfaring me dette? hadde en spontan abort for 3 uker siden, tar det lang tid før menstrasjon kommer tilbake?? og kor lang tid tar det føe man kan bli gravid. å kunne eg ha hatt eggløsning rett etter aborten? masse spørsmål her no,men eg e vældi nysjerri. håpe veldi på svar
tingeling87 Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 leit å høre at du mistet.. jeg tror dette er veldig individuelt. noen kan få mensen tilbake etter 3-4 uker mens hos andre kan det ta lenger tid. jeg har hørt at det er lurt å vente en syklus før man blir gravid, men det er ikke en fasit man må følge. det er nok for at livmoren skal få hente seg inn igjen. man skal visst være veldig fruktbar etter en abort så det er nok gode sjanser for deg=) lykke til og håper dette var til noe hjelp.
tuppa79 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 tusen takk for at du tok deg tid til å svare. det er så masse tanker rundt det. ønsker så masse å bli gravid igjenn:) ønska deg ei rikti god hælg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå