Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Vil først si til dere som har ett godt forhold til svigermødrene deres at dere er utrolig heldige... Kunne gjort mye for å ha det slik jeg også:-/ Det verste hun noengang har gjort er vel å prøve å lure og bestikke sambo til å gjøre det slutt med meg (vi var endel yngre da men uansett) Kastet han ut da han valgte å være sammen med meg selv om hun ikke ville det, han var da 17 år. Etter dette har hun utalleige ganger kalt meg for heks, hore osv osv... Aldri direkte til meg, men til andre som har fortalt meg dette senere. Da vi var i kosove i for fjor var alt helt topp helt til hun plutselig fikk for seg å ødelegge turen for meg. Hun sa da til hele sin familie at jeg kun var ute etter å lage barn med sønnen hennes og etterpå kreve bidrag fra han. Dtte hadde jeg pønsket på i 5 år mente hun... Da jeg våknet samme morgen var det plutselig ingen i huset som ville snakke med meg... Oki, jeg blir gravid og hun er plutselig lykkelig over dette, helt til hun får vite at ikke hun får velge navn til gutten vår. For det første var hun dypt skuffet over at vi ikke ventet jente men nok om det.. Da jeg var høygravid begynte hun igjen å snakke veldig stygt om meg. Sa så stygge ting at jeg ikke klarer å skrive det her. Kritiserte familien min osv... Nå som Victor er født klarer vi å ha en normal sammtale sammen, jeg er høffelig overfor henne men ikke mere enn det. Sambo har tatt henne skikkelig på dette flere ganger... Jeg har nå vert sammen med sambo i 7 år og vet dere hvorfor hun ikke respekterer meg? Jo, fordi jeg er norsk og fordi jeg desverre ikke er rik. Sambo ha også en storebror og hun hadde sagt til han at hvis han skulle være så dum å finne seg et norskt ludder måtte det bli ei med penger, og det gjorde han (helt tilfeldig at hun hadde mye penger da). Og fra dag en var hun så nydelig, snill og flott osv... Jeg gjorde mitt beste i mange år for å bli akseptert av henne, men med min familie og min bakrunn kommer jeg aldri til å bli god nok for henne:-( Dette sårer meg mye, tenker på det hver dag...Ensete uvennen jeg har i livet mitt er svigermor... Hun som er bestemor til mine barn og mor til mannen jeg elsker over alt.... Jeg har seriøst aldri gjort henne annet enn godt, aldri!!!! Enkelte ganger lurer jeg på om hun er sjalu? Siden jeg er sammen med yndlingen hennes, men det er for dumt.. Det er nok ikke det.Hun er ei voksen dame... Tenk over dette dere neste gang dere klager på svigermor når det er snakk om småting...
Trenger hjelp!! Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Har ett supert forhold til svigemor.Hun stiller alltid opp uansett hva det er...Og diller og duller med oss alle...Blitt så glad i min kjære svigermor :-)
LizzyG Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Veronica: Hvilket land kommer typen din og familien hans fra da? Gudskjelov har jeg verdens beste svigermor.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Har en perfekt og kjempeålreit svigermor. Har skjønt jeg er heldig.
lenej :o) Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 uff.. min værste opplevelse var da vi var nede hos gamlingan å sku se film vi hadde filma fra ferien vår.. åsså hadde min kjære filma meg, å zooma inn på puppan mine.. åsså hadde eg gjort hevn å zooma inn på et spes område mellom beinan hannes da.. å det der lo dem sånn av, å det var så flaut!!! ellers har eg verdens beste svigerforeldre, som eg er veldig glad i! vi ser dem ca hver dag!
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 var vel heller noe hun sa enn gjorde.. jeg ble gravid med mi første og da fikk hun slengt ut "det er ingen skam å ta abort altså for det har jeg gjort" . Ikke akkurat det man sier når man er sårbar og i en fortvilet situasjon når ting ikke går som planlagt.. og at de faktisk støttet/støtter på oppførsel som ikke burde vært godtatt i det hele tatt.. (som f.eks. å stikke fra familien sin 20 timer i døgnet for å råne) men det er "gamle" tider men det sitter jo i meg enda.. :/
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2008 Kosovo, men de har bodd her i 17 år nå så det bør ikke ha så mye å si syntes jeg... Faren hans liker men nå, men det tok en god stund. Dette liker hun veldig dårlig, at vi er venner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå