mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hva gir dere dersom dere gir noe?
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Hva gir man til barn som verken vil ha tran - trankapsler med jordbærsmak ? For at de skal få i seg nok omega3 ? Fisk er jo så HIMLA dyrt - har ikke råd til å kjøpe det 3 ganger i uka....
Sjokoladekaka Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Veit du - eldste min ville ikkje ha tran på skjei... Det eg gjorde høyres heilt grusomt ut, men han likte det:) Blanda det i melkeflaska om kvelden:) Eg begynte då han var veldig liten, og det blei rutine for han. Hadde eg gløymt å ha tran i melka, så henta han flaska i kjøleskapet(då han begynte å gå). Eg forstår ikkje at han klarte det, men...... det funka jo:)
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Hehe - jeg har prøvd å gjemme trankapslene i dropseska hennes da... Men hun gjennomskuer meg uansett. Kaptein Sabeltann-tran vil hun heller ikke ha... Hva skal jeg gi til henne da..for å kunne få en litt "bedre samvittighet" ?
fox`y Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 jeg gir litt sanasol jeg:) tran er ikke noe tess hær i huset. 2.5 åringen drikker ikke melk heller så blir ikke så godt å blande i vannet hans da.
ApriIbaby Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 hva med de derre tuttifrutti greiene da?
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 tutti-frutti hva da ? Kaptein Sabeltann-trana er med tutti-frutti-smak... Eller er det biovit du mener ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå