Gjest Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 til bestevenninna mi i morgen..hun venter en liten gutt om noen uker 's* blir koselig
hit og dit Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 To venninner av meg laga i stand babyshower for meg og mallo. Det var kjempekoselig. Totalt uventa for meg, då eg ikkje er vane med det, men dei er frå California og Kanada. Det var veldig koselig. Det var litt rart med all oppmerksomheten, for eg er ikkje vane med å feire min egen bursdag ein gang.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Ja venninne mine også laget det for meg..Kjempekoselig ;o)
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Ja, var ikke det interessant? Nesten like interessant som hva alle på dib skal ha til middag i morgen *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå