Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

til bestevenninna mi i morgen..hun venter en liten gutt om noen uker 's* blir koselig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To venninner av meg laga i stand babyshower for meg og mallo. Det var kjempekoselig. Totalt uventa for meg, då eg ikkje er vane med det, men dei er frå California og Kanada. Det var veldig koselig. Det var litt rart med all oppmerksomheten, for eg er ikkje vane med å feire min egen bursdag ein gang.

Skrevet

så koslig da =)

må kose deg masse =)

Skrevet

Ja venninne mine også laget det for meg..Kjempekoselig ;o)

Skrevet

Ja, var ikke det interessant? Nesten like interessant som hva alle på dib skal ha til middag i morgen *ler*

Skrevet

Men bare nesten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...