Gå til innhold

I sorg og fortvilelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går hadde vi rutine u.l. Den viste oss først en flott og fin gutt som det viste seg at hadde et kjempe sykt hjerte. Fremtiden ser på ingen måte lys ut og nå er det jeg som forsyner den lille med oksygen, men selv så vil den ikke klare seg.

Vi har med tungt hjerte valgt å abortere og har fått medhold i abortkomiteen.

Mandag settes fødselen i gang og vi håper på at det skal gå fort.

Måtte bare dele dette med noen....

Hilsen en sørgende familie,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, dette høres jo helt grusomt ut!!!

Jeg føler virkelig med dere i sorgen... Håper dere får skikkelig proffesjonell hjelp etter fødselen... Må være verdens verste beskjed å få... Feller en tåre her jeg sitter.

*klem*

Skrevet

Huff det var kjempetrist å høre. Det der har vært i gjennom er vel det verste man som foreldre kan høre i denne situasjonen.

Lykke til videre.

Skrevet

Uff, dette var jo helt grusomt. Jeg har som "vane" nesten å backe opp de som er nervøse for ultralyd her, for det er jo så sjeldent dette skjer...men det er så ufattelig trist når det skjer. Jeg føler virkelig med deg!

Lykke til på mandagen (hvis man kan si det...) Jeg håper du har mye støtte i denne tiden.

Ord blir fattige.

Skrevet

Å miste et barn er det verst et menneske kan oppleve. Håper dere får kyndig hjelp og veiledning videre i livet! Ønsker dere alt godt for dagene og mnd som kommer!!! *tørker en tåre*

All verdens trøsteklemmer til dere

Skrevet

Uff dette var trist å lese.

Jeg har ikke ord, så jeg sender dere varme tanker og håper dere greier å komme dere igjennom sorgen. Den må være tung.

Klem

Skrevet

Det var trist å høre! Kan ikke tenke meg noe verre enn å miste ett barn! Håper at det går greit med deg og familien fremover,og at du får den støtte du trenger! Stor klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...