LizzyG Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Jeg og S har en diskusjon her, hva er det nærmeste skianlegget hvis du har hytte på Tempelseter (Eggedal) eller på Haglebu? Han mener det da blir Norefjell, men jeg mener det ikke kan være det for Norefjell ligger på andre siden av fjellet og man må isåfall kjøre rundt.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Nærmeste skiheis er faktisk Tempelseter Skiheis sier Google!
solstråle69 Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Han har rett! :-) Du behøver ikke kjøre rundt, kjører bare over fjellet.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Nå har jeg funnet litt mer. Tempelseter skiheis går opp på baksiden av Norefjell og kan benyttes for å komme til anlegget der, det blir derfor det nærmeste av de store. Ellers er det flere mindre anlegg i området også i Haglebu.
LizzyG Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2008 Haglebu har jo eget skisenter etter det jeg fant på nettet så det må jo bli nærmest?!?! Nekter å tro at man kan kjøre over fjellet for å komme til Norefjell:)
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Tempelseters egen er også nær da:) *masmas*
solstråle69 Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Hi, hi, hi! :-) Du kan godt nekte å tro det, men veien over fjellet er godt brukt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå