Gå til innhold

Når sier de "r"? U/T


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem da? Jeg sier "r" nå jeg!

Skrevet

hihi, skjønner hva du mener ;p June istedenfor Rune lissom :P? Jenta mi på 4,5år sliter litt enda hun faktisk. Ikke med R men mer små ord. Sisk istedenfor fisk fks

Skrevet

Tenkte på de fra Stavangerområdet....

Skrevet

her sier snuppa fissss til fisk,hehe.. men sambo skulle lære hu å si TRIKK da vi var i polen .. endte opp med dikk/dick eller pikk.. hun er 2 1/2, hehe

Skrevet

vi kommer fra bergensområdet, og her sa lille sjefen trrrrrrrrrrtrrrrrrrr når han var halvannet år...Det betyr forøvrig traktor. Og skarre-r'ene hans har det ikke akkurat blitt færre av, nei...:) (til sin østlandspappas store sorg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...