Plutseliten :) Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Så utrolig bitteliten og skjønn. Var å tittet på og beundret min lille ferske niese i kveld på sykehuset. 2,5 kg og 45 cm...lyserosa,rynkete og knirkete ) At det er mulig å være så liten....hodet var så stort som et eple liksom!!! Gleder meg til å følge henne videre ) Og de stolte storebrødrene....som også fikk pakke av tante,så fornøyde med sine dinosaurus egg De skulle rett hjem og putte dem i vann,og så skulle de passe på eggene mens mamma og pappa skulle passe på lillesøster )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Å helledussen så liten da!!! Da er det jo virkelig en bitteliten baby:-)
Karomamma Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Gratulerer igjen, tante!! Tenk, så liten og nuttelig da Hver gang jeg hilser på et nytt vidunder, har jeg glemt hvor små de er. Til og med de fullbårne babyene på over 3kg... Karosnuppa var bare 1,7 kg og det er bare helt ufattelig smått!! De blir større etterhvert, heldigvis
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Gratulerer så mye som tante :0) Bitte liten baby det da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå