Frk Vims Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Maser igjen.. noen som har blitt gravide med minipiller? Vet jo hva det står i pakningsvedlegget, men nå er mensen 2 uker over tiden og det pleier den jo ikke å være. Når det blir tull i syklusen her, hoppes det over en mens eller blir den bare forsinket i X - antall dager? Det varierer vel kanskje det og... Hehe, er nesten et sånn "er jeg gravid" innlegg dette... Mener ikke å få svar på det av dere altså, bare lurer om på om noen har erfaringer?
BergensMamma18 Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Min søster ble gravid med minipillen..Og hun tok de akkurat når hun skulle..Så det er ikke umulig:-P
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 hallo ikke for å skremme deg ,men jeg har blitt gravid en gang med spiral,vet ikke om legen satt i riktig men gravid blei jeg. Og en gang med minipillen Konludag,dem er ikke på markedet lenger ?
Frk Vims Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2008 Joda, Conludag finnes de, er de jeg bruker. Kanskje dette burde sjekkes opp med en test! Synes egentlig det er rart, har ikke hatt mange muligheter for å "klaffe" egentlig... Men en gang er vel nok... Synes og det er rart, siden jeg er 14 dager over, og egentlig lite symptomer, bare litt som jeg kan innbille meg innimellom når jeg tenker på det. Ikke krise om jeg skulle være gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå