Gå til innhold

Hvor lenge må jeg tåle dette!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge kan en måtte gå med vonde kynnere/ maserier før noe skjer? Begynner å bli fryktelig sliten og lei av dette nå! :( Var på kontroll i går, ingen åpning men livmortappen? var i gang med å flate seg ut... Merker man godt når det virkelig begynner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått en uke på søndag.. livmormunnen hadde korta seg ned til 2 cm på søndagen som var... veldig slitsomt. Har fått beskjed om å ta paracet om det gjør ekstra vondt å bare la kynnerne/maseriene jobbe med sitt...

Skrevet

4 dager. Ikke noe regelmessig..

Skrevet

Jeg har gått med det i 1 uke i dag. Jeg har ikke fått sjekket åpning eller noe. Men satser på at det går over til ordentlige rier når kroppen min er klar.

I går var jeg så dritt lei smertene så jeg spiste grøt med masse kanel, vaska huset, gikk tur og hadde sex. Det endte med sinnsyke smerter og jeg sov 3 timer i natt.. Men kan ikke si jeg har kommet meg noen vei.

Skrevet

kynnere er jo noe man kan gå med i flere mnd. det gjorde jeg sist,så denne gangen tar jeg det mer m ro

Skrevet

Vonde kynnere? Hatt kynnere lenge jeg også, men nå er de jo smertefulle... Og menssmerter samtidig. Men ja, man kan gå lenge har jeg hørt. Jeg går uansett ikke mer enn 4 uker til :P

Skrevet

Slik har jeg det også, skikkelig slitsomt:( Er 35+5 bare da, men gikk på medisiner frem til uke 34 pga livmorhalsen hadde begynt å modnes litt etter at jeg fikk en kraftig urinveisinfeksjon tidligere..

Har hatt til dels sterke menssmerter siden jeg sluttet på medisinene for 12 dager siden, selv om alt så fint ut når jeg sluttet på dem..har vært ekstra vondt de siste dagene.

Hadde ikke slike smerter i det hele tatt i forrige svangerskap..

Skrevet

Er i uke 30 å har hatt sterke kynnere siden uke 15...må tidvis puste meg gjennom dem...hadde dette sist gang og, men gikk likevell til termin..

Skrevet

HI her. Takk for svar. For en oppløftende lesning! ;o) He, he.. Får smøre meg med tålmodighet jeg da. Har jo hatt kynnere under det meste av sv.skapet jeg også, men disse er skikkelig vonde!

Skrevet

Hehe, det var vel ikke helt det svaret du ville høre nei... Men vi går mot slutten uansett ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...