Tline Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Er i oslo og har travet rundt i et par dager, og hvor er de gode barnetøysbutikkene ( ikke de store kjedene hm lindex osv)
mamma >to gull Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Polarn O Pyret og fru lyng på steen & strøm så vet jeg det er noen på grunerløkka,men i de har ikke jeg vært. Polarn O Pyret er og i Bogstadveien-de har masse fint;)
Gjest -<<- Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Hele nedre del av Markveien er i hvert fall en eneste småbarnsavdeling. Riktignok så trendy at det kan føre til akutt kløe, men mye morsomt.
ApriIbaby Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Polarn & Pyret er blant annet i Stenn &Strøm. der er Fru Lyng også. Hva søker du da?
Tline Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 Må se på disse i morgen, liker det meste, katvig, idat,nannou, molo, HM, lindex osv osv er gøy å se i nye butikker som ikke er hjemme:-)
Minnie Mom Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Exit på Byporten. Zara i Bogstadveien. Og Baby Shop og Fru Lyng.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Obabi og Okaidi på Oslo City og Aker Brygge. Monsoon på Aker Brygge og i Klingenberggata. (og en til jeg ikke husker navnet på, på Aker Brygge, har utrooolig mye fint, men er sviiindyrt) La igjen 1000 kr på Obabi senest å går. Lot jentungen velge selv og hun gikk i spinn stakkars;)
OsloMor Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Liten og Tøff på Grunerløkka og Melkers på Bislett har de merkene du nevner, også må jeg tillegge at Zaras har utrolig mye fint!
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Fins en god del... Du har jo Fru Lyng - men det er vel litt kjede. Du har Barna på Hjørnet - i Elisenbergveien på Frogner, du har Martine Barneklær i Bygdøy allé - du har Ferner Jacobsen, du har Obaïbi som egentlig er litt kjedebutikk men - vet det hvert fall fins på City og på Aker Brygge.... Ellers er det jo Zimba på Majorstuen, Jacadi i Elisenbergveien det og... + ja, Kool Kidz på St.Hanshaugen..... Sikkert flust av andre og, men.
nickoline og supermann Skrevet 23. februar 2008 #12 Skrevet 23. februar 2008 okaii på oslo city. ligger i øverste etg. benneton på karl johan. helt oppe ved stortinget. der ligger også zara, men den hadde lite utvalg når jeg var der. den i bogstadveien er nok bedre.
nickoline og supermann Skrevet 23. februar 2008 #13 Skrevet 23. februar 2008 laban og labolinga på glassmagasinet. der har de også en fin exit butikk.
nickoline og supermann Skrevet 23. februar 2008 #14 Skrevet 23. februar 2008 glemte fru lyn i grensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå