Helen08 Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Ja ja, dette skal jeg ha gjort to ganger før, men faktum er at jeg husker ingenting av det jeg har fyllt ut, så jeg prøver om jeg kan få litt hjelp her; -Når må skjema "krav om ytelse ved fødsel" senest være inne hos NAV? -Under punktet om ferie/arbeid skal avvikles i løpet av stønadsperioden, skal man der føre opp når far skal jobbe ( det er jo hele perioden unntatt ukene med fedrekvote det?...) -Hvis jeg skal jobbe 80% noen måneder etter endt permisjon, skal dette føres på skjema? Far skal da ha fedrekvote med fri en dag per uke - er det da innenfor stønadsperioden? Huff, kjenner jeg blir forvirret bare av å skrive spørsmålene jeg... Hvis noen kan hjelpe meg med et eller flere blir jeg fryktelig takknmelig. Utorlig kjedelig å sitte å fundere på dette en fredags kveld...
<3Sosivov<3 Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Jeg fylte ut det jeg kunne og så oppsøkte jeg NAV og fikk hjelp med resten. Vanskelige greier det der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå