Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Synes dere 69 kg er for mye når en er 26 år, og 175 høy?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Nei, det synes jeg ikke når du er så høy.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 hva om man er 70 kg og 169 høy da ?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Det blir omtrent som meg: 161 cm og 57 kg:) Eg er slank, syns eg:)
Løvemor79 Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Nei, da er man for høy til å være feit..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 *sleng sleng* Ikke kom med noen intelligent dritt iallefall.. 12345
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå