Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Jeg ser på det som litt skummelt..men selvfølgelig veldig koselig om det skjer:) har snakka litt me en fyr på msn..og muligens vi skal møtes osv. Tenker på meg og eksen,da var alt så trygt liksom. Men så må man begynne helt på nytt igjen...Tanken på å ha sex med en ny fyr er litt sånn rar..Tror jeg må drikke meg veldig full da i alle fall....hehe. Sånn ellers er ikke kroppen så fin som den en gang var.Jeg er vel passe slank,men skulle ønske jeg var fastere i fisken.. Er rett og slett redd for at han ikke skal like det han ser,når han ser meg i virkeligheten...hehe. Hjelp meg jenter å si at det ikke er så ille..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Da er vo to som syns de er litt skummelt! Har en fyr som eg treffer avåtil, og sender en del mld med Men tenker alltid på hvordan det blir dersom noe mer skjer osv. MIn kropp er heller ikke som før,men vi har jo tross alt vert igjennom et svangerskap, så d håper jo eg disse mannfolka forstår hehe!! Men selv om vi tenker sånn, tror ikkje eg at mannfolka tenker sånn om oss, selv om vi tenker d.. Håper iallefall ikkje d =)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Nei de tenker kanskje ikke på samme måte,men vi tror dem gjør det.. En ting jeg er minst fornøyd med av alt er at jeg har så små pupper... det er litt kjipt..Har alltid hatt det,men synes de er enda mindre nå.. Men han har sett noen bilder av meg,og der ser han at jeg ikke har store pupper akkurat.. Har fått masse meldinger fra han likevel..hehe. Han har invitert meg på middag også,og det er mega skummelt....Vi har ikke sett hverandre i virkeligheten ennå. Det er veldig spennende egentlig,og jeg vil gjerne møte han..Tenk hvis noe mer skulle skje...wææææ!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Bare for å sette ting i perspektiv...hadde en fyr sett at du hadde små pupper og derfor unnlatt å kontakte deg videre så har du strengt tatt ikke gått glipp av noe særlig! Selv har jeg store pupper og håper inderlig at menn ikke begynner å snakke med meg pga puppene mine for jeg er ikke interessert i slike menn altså! (Jeg er flink til å skjule puppene mine da, så jeg antar jegt har sluppet unna). Når det er sagt så syntes jeg det var kjempegøy å stikke på byen sist helg...så var jeg på en kostymefest på lørdagen og da var det en gutt som ville danse med meg,- det var kjempegøy!:-) Glømte alt om barnefar og de siste 3 årene. Kroppen min ser forresten helt jævlig ut i samfunnets øyne, men jeg har fått jobba med selvtilliten min og da har det ikke så mye å si hva samfunnet synes. Hærligheten...om samfunnet hadde bestemt så hadde vi alle sett ut som barbiedukker, og det hadde jo ikke vært noe særlig faktisk. Lykke til på middag da!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Det var fantastisk deilig - faktisk. Men jeg skjønner godt hva du mener. Jeg har ikke vært sammen med kjæresten min så lenge nå, men det er noe helt annet enn det jeg noen gang hadde med ham jeg var gift med. Det føles trygt. Jeg føler meg elsket uansett min skavanker, kropp som har født to barn, kropp som ikke er 17 mer Og sexen - jo det var fumle fumle i starten. Begge hadde vi kun hatt sex med våre ektefeller siste 10-20 årene. Men den kom seg, og nå er vi utrolig samstemte der også. Det er bare herlig. Og ja, jeg elsker og er forelsket - og ikke minst: jeg føler meg elsket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå