LilleMillaMedKeiserogenPrins<3 Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 har det noe å si at man har høyt blodtrykk når man prøver å bli gravid?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Hei! Ja, en er litt mer utsatt for svangerskapsforgiftning, men det er bare til å passe litt ekstra på blodtrykket under svangerskapet. Mange har jo veldig fint blodtrykk i svangerskapet selv om de ligger litt forhøyet til vanlig. Hva ligger du på i blodtrykk? Er du medisinert for det? Har selv litt høyt blodtrykk, men ligger i grenseland så er ikke medisinert. I mitt forrige svangerskap fikk jeg alvorlig svangerskapsforgiftning, men det begynte ikke før jeg var 8 mnd på vei, sjekket blodtrykket og urin annenhver dag hos legen og da jeg hadde 2,5 uke igjen ble jeg innlagt og babyen ble nøye overvåket på alle måter og 10 dager før termin ble jeg satt igang for da kunne han ikke være inni der lengre.. Alt gikk strålendes fint og jeg var i de beste hender hele tiden.. Så om det skulle bli så gale at du fikk svangerskapsforgiftining så blir du tatt godt hånd om:-)De tar ingen sjanser!! (ser at du skriver om det har noe å si når du prøver, men jeg har jo mer svart når du er blitt gravid..)tror ikke det har noe å si når du prøver, jeg tenker ihvertfall ikke på det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå