Süsse Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hva synes du om den nye plata til Bon Jovi om du sammenligner den med den gamle?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Den gamle? Hvem av dem da? Slippery when wet var den beste.
Süsse Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 Jeg tenker generelt egentlig, for jeg synes den siste skiller seg litt ut.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Har ikke hørt den faktisk. Men er ikke den litt mer cøntriaktig? Synes dessuten har var "tøffere" før, blitt mer og mer pusete i stilen.
Süsse Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 Ja, det er litt cøntri og stemmen hans er ikke det den var heller. Men uansett, han er min!
ragna Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 da tenker du på lost highway tour? eller har det kommet enda en ny? om det gjelder den så nja, helt ærlig? littegrann kjedelig og platt? men det er mulig jeg syns det fordi jeg fant have a nice day 10 ganger bedre. eller fordi jeg er sentimental til tusen for tiden og syns at all fortidsmusikk var best. du liker den?
Süsse Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2008 Mente Lost Highway ja. Jeg synes også den er litt kjedelig og hører heller på det gamle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå