Gjest marie-s Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Vet ikke helt om det navnet passer deg i dag men pytt pytt har dårlige dager jeg også;-) Jeg har et kjempeforslag....kom med noen innlegg så kan vi diskutere de, jeg har selv gjort dette ved flere anledninger og det er kanskje vi som ikke er plaget av dårlig økonomi, gale fedre eller nettopp blitt singel som bør komme i gang med andre tema. Det blir nok lettere å spørre her om når pengene kommer enn å lete på nav sine sider og uansett hvor mye du hyler og roper så blir det nok på samme måte rett før neste betaling.....for til den tid er nok den tråden din ramlet ut av siden. Jeg må nok innrømme at jeg var for lat til å lese alle svarene som kom på den andre tråden din, men nå er jeg i full jobb dermed angår det ikke meg. Men kom med noen morsome innlegg så får vi jo nye tråder her.
Gjest anouschka with Love Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Signerer! :-) Flere innlegg av variert innhold! Ser vi har samme yrkesvalg marie-s . Artig å lese!
Gjest marie-s Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Kan jo si at jeg jobber mye med SharePoint for et av norges største IT-selskap
Gjest anouschka with Love Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Jeg jobber i en kommune som IT konsulent. Er i fødselspermisjon nå. Kommer til å fortsette der til jenta mi er blitt litt større. Deilig med sommertid og null overtid og suuuupre kollegaer! . Du da?
Hannemor Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Har også samme jobb som deg men bor i et helt anna område Har også gått lei av temaer rundt samvær! Om far i det hele tatt burde få ha barnet! Blir gal av slikt jeg. Fler innlegg av typen hvordan få tid og overskudd til en date! Alenemors fine måte å ivareta egen helse og ikke bli gal!
Gjest anouschka with Love Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Stilig! ) Er ikke spesielt godt kjent med SharePoint. Bor dere i Oslo?
Gjest marie-s Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Jeg er hos Ergo og er utrolig glad for det, stortrives der. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke flere jenter velger det yrkert det er jo egentlig utrolig banevennlig, "senvakter" kan man ta hjemme ved behov, fleksibel arbeidstid, mange utfordringer og en bra lønn. Men men jeg er nå glad jeg har valgt det.
Gjest anouschka with Love Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Overskudd til en date ja! Haha. Synes det er verre å tenke meg hvor jeg skal finne en å date jeg da. Ser jo mange men jeg ser tydeligvis feil vei! Og nettet er det over og ut med! Må skje naturlig i det virkelige livet. Hvor er de hen tro?
Gjest marie-s Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 Hvor bor du da? Og ja jeg er helt enig det merklige er at det er de samme spørsmålene som går igjen hele tiden, jeg tror jeg er her mer eller mindre av dårlig vane siden jeg ikke har en eneste profil ute på nettet.
Gjest anouschka with Love Skrevet 22. februar 2008 #12 Skrevet 22. februar 2008 Jeg bor der Fridjof bor ;-). På landet, ca. 3 mil utenfor Oslo.
Gjest marie-s Skrevet 22. februar 2008 #13 Skrevet 22. februar 2008 ler samme her. I ren krampetrekning nå så tar jeg med meg sønnen min på Ridder-turnering i Scotland til sommeren og da snakker vi hvit hest og rustnig og menn som slår hverandre ned med lanser så skjer det ikke noe da så vet ikke jeg:-P
Gjest anouschka with Love Skrevet 22. februar 2008 #14 Skrevet 22. februar 2008 Enig! Har jobbet med IT siden -04 og synes det er kjempe spennende. Vært mye rundt etter jakten på drømmejobben. Første jobben var ikke så barnevennlig. Reising til Sverige og Danmark. Jeg var avhengig av at mamma hjalp meg med henting av sønnen min samt noen overnattinger. Når man har erfaring så er det nok lettere å få goder. Jeg skal videre etterhvert selv. Nå er det miljøet som overveier litt rutinepregede oppgaver. Slipper rush til byen da. Men har man fleksitid og kan jobbe hjemme på kvelden så er det gull. Akkurat sånn jobb man blir lenge i!
Gjest marie-s Skrevet 22. februar 2008 #15 Skrevet 22. februar 2008 Hmm...det sier meg ikke så mye jeg har liksom aldri vurdert å finne ut hvor han bor, men vi bor på Manglerud i Oslo og trives godt her. He he må le litt når jeg tenker på Solstråle som kommer og leser tråden etterpå;-)
Gjest anouschka with Love Skrevet 22. februar 2008 #16 Skrevet 22. februar 2008 Hahaha! Der burde det være nok av riddere! . Høres kjempe morsomt ut :-D
Gjest marie-s Skrevet 22. februar 2008 #17 Skrevet 22. februar 2008 Var da jeg startet på utdanningen min det, så det var vel først året etterpå at IT-markedet begynte å ta seg opp igjen. Men nå er det britisk krim og lakking av tånegler, må jo begynne å trene til sommeren...hihihi
nickoline og supermann Skrevet 22. februar 2008 #18 Skrevet 22. februar 2008 Enig. greit å sette ting i flere perspektiv.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #19 Skrevet 22. februar 2008 Jeg sliter med barnefar men har i tillegg ikke masse spørsmål om dating, gutter og penger. Er jeg tilgitt?
Hannemor Skrevet 22. februar 2008 #20 Skrevet 22. februar 2008 Prøv ¨slite med 2 barnefedre haha Kan bli mye moro ut av det også Tilgitt veldig! Vi kan jo servere gullkorn fra hverdagens små fiaskoer hehe
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #21 Skrevet 22. februar 2008 Huff, på en måte er jeg glad for at jeg slipper det:) Synd at man absolutt må bli smelt på tjukka av de man absolutt ikke vil Moro hver dag:)
Solstråle* Skrevet 23. februar 2008 #22 Skrevet 23. februar 2008 Hehe... for en kosellig tråd dette viste seg å bli da:-) God helg!
liten og lettmett Skrevet 23. februar 2008 #23 Skrevet 23. februar 2008 Siden du jobber med IT, som jeg også gjør, burde det ikke være problem å finne en date Traff faktisk kjæresten min på jobben. Noe som gjorde at vi fikk tid til å bli kjent med hverandre. Har heldigvis barnefri samme helger, selv om han har ungene sine mer enn faren til mine barn har. Men noen "dater" ble det både på jobb (kaffe har aldri smakt så godt) og i noen helger uten barn. Plutselig ble vi et par, et par som kjente hverandre godt fra før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå