Mrs. X Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Batteriet til laptopen er ikke særlig bra, jeg har laderen i hele tiden hvis ikke slukker dataen etter ti minutter. Slik har det vært i et år ca. Den siste uka har den imidlertid skrudd seg av etter en times tid.....Hva skjer?
☆Anonymia☆ Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 skrur den seg av etter en time MED ledningen i ??
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Du må gå inn på strømstyring og stille inn hva som skal skje når du lukker maskinen, hva som skal skje etter så og så lang tid uten at den er i aktiv bruk osv. Du finner det på "Kontrollpanel" et sted. Eller søk etter "strømstyring" i Hjelp-funksjonen. :-)
1stor1liten =) Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 er viftene på laptopen under? vet de kan skru seg av hvis den blir for varm. også har vi sett et tilfelle av en som skrudde seg av pga. at det hadde samlet seg hundehår i vifta og den fungerte ikke skikkelig.
Mrs. X Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2008 Hm, har satt opp tidene nå, får se om det hjelper! Takk
Mrs. X Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2008 Men etter en time bare? Før har den jo stått på mye lenger enn det!?
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Hvis maskinen slår seg av med ladderen i så er det mest sannsynlig at batteriet må byttes. Eller en av viftene dine. Jeg sliter veldig med prossesor viften går varm. Da slår den seg av. Da må jeg støvsuge inn i maskina for det er dannet seg for mye støv dær. Du kan sjekke tempen på maskina di med og gå inn i bios på maskina. Dette er litt forskjellig fra maskin til maskin, noen må trykke F2 etc mens jeg må trykke på del knappen. Temperaturen bør ikke overstige 80. Perfekt er rundt 70 =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå