Sognerosa Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Kan jo bli en heftig natt dette ja... Måtte hente eldstemann fra barnehagen i dag. Hadde feber og var slapp stakkar. Det er viss tilfelle av vannkopper i barnehagen nå. Hvordan starter det egentlig? Symtomer... Noen som har peiling på det her? Lenge siden jeg selv hadde det nå... Lillegutt fikk feber i kveld han også. Sovna en time før vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå