Gå til innhold

Hva synes du om navnet Mia?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke navn av Mia og Andrea liker du best? Og synes du noen av de passer til Daniel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mia er kjempefint:)

 

 

Hi hi. Andrea er også pent, jeg syns begge passer til Daniel.

 

 

 

Skrevet

mia er kjempesøtt. jeg liker nok det best. men jeg tror andrea passer best til daniel:)

Skrevet

Mia er jo knallflott da! Passer godt til Daniel!

Skrevet

Mia er nydelig. Andrea er også veldig fint, men personlig liker jeg Mia bedre. Begge passer godt til Daniel.

Skrevet

liker Mia best om jeg må velge en av de..

Skrevet

..foretrekker helt klart Andrea jeg da...

Skrevet

Syns begge er fine navn. Mia er søtt og Andrea er litt tøffere. Begge passer til Daniel.

Skrevet

Jeg synes begge passer til Daniel, men holder en knapp på Andrea:)

Skrevet

hva med begge... Mia Andrea. Det skal jeg notere meg bak øret i tilfelle jeg får jente en gang. :-)

Skrevet

Liker best Andrea! kjempefint navn..

Skrevet

Mia er veldig popis navn. Blir fort lei av og høre det ,selv om navnet i seg selv er ganske søtt :-)

Skrevet

Mia er kjempefint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...