Petrine C",) Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hvilke navn av Mia og Andrea liker du best? Og synes du noen av de passer til Daniel?
Mrs. X Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Mia er kjempefint:) Hi hi. Andrea er også pent, jeg syns begge passer til Daniel.
mamma til 2 små Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 mia er kjempesøtt. jeg liker nok det best. men jeg tror andrea passer best til daniel:)
ALIICE Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Mia er jo knallflott da! Passer godt til Daniel!
LegallyBlond Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Mia er nydelig. Andrea er også veldig fint, men personlig liker jeg Mia bedre. Begge passer godt til Daniel.
☆Anonymia☆ Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 liker Mia best om jeg må velge en av de..
ApriIbaby Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 ..foretrekker helt klart Andrea jeg da...
Mamma´n til A og F Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Syns begge er fine navn. Mia er søtt og Andrea er litt tøffere. Begge passer til Daniel.
prebs Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 Jeg synes begge passer til Daniel, men holder en knapp på Andrea:)
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #13 Skrevet 22. februar 2008 hva med begge... Mia Andrea. Det skal jeg notere meg bak øret i tilfelle jeg får jente en gang. :-)
Bibappelula <3 Skrevet 22. februar 2008 #14 Skrevet 22. februar 2008 Liker best Andrea! kjempefint navn..
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #15 Skrevet 22. februar 2008 Mia er veldig popis navn. Blir fort lei av og høre det ,selv om navnet i seg selv er ganske søtt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå