Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Veldig nyskjerrig her.. Siste jeg fikk med meg var at hun var reist inn på føden.. Oppdater meg!!
☆Anonymia☆ Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 jaaa han ble født igår ? var det så ? eller inatt ? husker ikke =)
mayaya Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Stor og fin gutt i titiden i går! Ca 5kg og 55 cm eller noe i den gata :-)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2008 Oj, en lang og herlig guttebass Grattis til sjiraffmamma, sjiraffpappa, og øvrig familie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå