Icerus Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Hei Twinkle twinkle. Ikke så bra, en liten blødning i dag... og sterke smerter i mage og rygg. Har problemer med både å sitte og ligge.. Regner med å ta smertestillende dersom det ikke gir seg snart. Samt "hetetokter" hvis jeg kan kalle det for det.. Ikke blødd noe mer etter en liten blødning rundt middagstider etter en lengre gåtur. Hadde smerter i magen på kamp i går og.. Klarte ikke å løpe. Fremdeles positive el tester. Fikk ikke gr.test i posten i dag. Så må vente til posten kommer igjen...
☆twinkle twinkle Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2008 stakkars deg så vondt å frustrerende med denne blødningen og alikevel pos el. tester.håper g.testene kommer i posten i dag! lurer sånn på hva dette er jeg..pleier du å ha sånne smerter ved tr? jeg tror jeg ville tatt det med ro..legen min sa at det var lurt å ta det mer med ro en vanlig de første 16 ukene så visst det skulle vise seg at du er gravid så må du ikke stresse med å løpe å greier.. er smertene borte nå? har du blødd mer ?
Icerus Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Har ikke slike smerter ved TR til vanlig... Måtte ta noen smertestillende for å få sove i natt. Og i dag er jeg mørbanket i bekkenet. Både i ryggen og magen. Har stresset en del før jeg ble sykemeldt, men ikke de siste to dagene.. Har blødd litt mer i dag ja, men ikke like mye som jeg pleier dag to av TR. Skal se om ikke det kommer gr.tester i posten i dag. Men tror det er over for denne gang for min del. Hvis jeg har vært gravid så regner jeg med at jeg mistet i natt. Tar meg en pause i prøvingen frem til mai. Sambo har ikke lyst til at vi skal få et sent desemberbarn. Så vi hopper over de to neste periodene. Kommer sikkert til å poppe innom her innimellom alikevel. Lykke til videre til deg:) Så sees vi sikkert for fullt når det nærmer seg mai mnd. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå