Gå til innhold

Veronica&Thomas (nicket)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du født? Eller hvordan går det?

Jeg leste for en liten stund tilbake at du hadde begynnende rier...men så syns jeg ikke at jeg har sett deg her inne på en stund nå. Eller er det jeg som har gått glipp av noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Jeg er innom her jeg vet du... riene stoppa opp etter 2 dager... men nå ser det ut til å ta seg opp igjen. Men det har jeg for såvidt trodd flere ganger.. Mye nedpress, kynnere/maserier, stikkinger og andre vondter. Men i dag værre enn på flere dager... er enda 21 dager til termin, men etter å ha fått beskjed av jordmor at hun tvilte på at jeg gikk til termin å spådde babyen ute i løpet av en uke begynner jeg å bli rimelig lei av å vente..

Skrevet

hm...skjønner. Spennende fremover nå! Kanskje du får en liten februarbaby sånn på tampen av måneden du da. Masse lykke til hvertfall :-)

Skrevet

Ja jeg håper på det.. Er ganske nervepirrende dette. :)

Takk takk og lykke til selv! :)

Skrevet

Men en ting til. Jeg skal føde på kongsvinger (det var der du skulle føde også?) Hvordan er folka der? Bra? Har hørt så mye bra om Kongsvinger skjønner du. Og du har vel vært inne der et par ganger nå kanskje?

Skrevet

Jeg har vært der en del, å jeg er veldig fornøyd. Har hele tiden ført at jeg har blitt hørt, espektert og godt tatt vare på. Dem har god tid der. Så det skal nok gå bra! Når har du termin?

Skrevet

26.mars er terminen min. Så det er jo enda over en måned igjen:-) Starter snart permisjon og gleder meg utrolig til det.

Skrevet

Jeg starta permisjon for noen dager siden.. men har vært sykemeldt hele svangerskapet pga bla bekkenløsning så det var ikke store overgangen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...