Gjest Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 hei... jeg har akkurat funnetut at jeg er gravid, dette er tredje gangen på 6mnd... lurer på om dette svangerskapet vil gå bra og om du ser noe kjønn...? håper inderlig jeg slipper å miste flere ganger.... er nok med 2 ganger.... født:27.06.86... takker på forhånd:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Føler ikke noe neg i dette sv.skapet... men får tydelig opp at du bør ta det med ro!!!! det nesten skrikes ut her... så d tror jg du bør høre etter....prøv å ikke stresse så mye og ikke tren hardt...gå turer i stedet... ønsker deg masse lykke til.. føler en gutt.. klem
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 hei hei:) tusen takk for svar, d hjelper å høre litt gode ord:) ja jeg skal prøve å ikke stresse:) nå reiser jeg 2 uker på ferie til karibien:) så d skal bli godt med en ferie... håper så veldig at dette nurket sitter som et skudd:) og d har jeg trua på at d vil gjøre også ingen negative tanker her i gården hvertfall:) tusen takk:) klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå