Isaks mamma <3 Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Er det noen som vet noe om hvordan det er å spise reker? Evt hvis de ikke er helt gode... Jeg spiste nettopp reker til middag, og på matportalen sto det ingenting om at man skal holde seg unna. Bare at all fisk og sjømat måtte varmebehandles godt, men de er jo både kokt og fryst... Men noen av de siste rekene smakte litt rart. Både jeg og samboeren min merket det, og nå er jeg selvfølgelig nervøs for at det kan ha vært noe galt med dem. Fikk litt stikk i brystet også etterpå, men kanskje er det bare jeg som er hysterisk.... ?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 reker kan man spise.men ang gamle reker aner jeg ikke..blir vel som alt ana gammel mat tenker jeg..regenr med du blir dårlig i magen visst det var noe galt med rekene..som med alt annen forderva mat .. Visst du ikke merker noe selv på magen, så var sikkert ikke noe galt med rekene..aner ikke om det går utover forsteret når man blir matofrgiftet eller spist fordervet mat..Men blir ikke du syk, så blir ikke fosteret det hell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå