Lillnita. Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Fikk den nydelige kaken fra henne i dag, med beskjed om at det bare var en øvekake hun hadde laget, så jeg måtte ikke forvente for mye. Og så kommer hun med DEN kaken. Var bare helt NYDELIG. Så ut som en rosa pakke, med en svær rosett på toppen. Så SJAMAN vennen, du er den beste kakebakeren jeg vet om, og en fantastisk venninne også. Var nemlig hun som lagde edderkoppkake til bursdag til sønnen min som er så uheldig å ha en mamma som ikke kan bake hehe. Skal se om jeg ikke får mast på henne så hun legger ut bilde av kaken min på profilen sin her
Under den hvite bro Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 har du ikke sett skryteinlegget mitt snuppa...hehe nåja ikke 1 gang vi har samme tanker... klem til deg...håper mannen liker kaken og da...
Lillnita. Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 Fant det selvfølgelig etterpå, men nå har du to skrytetråder her hehe. Og kaken ligger ute på profilen hennes, så løp å se !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå