Gå til innhold

Og verdens beste kakebaker er ???? SJAMAN


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk den nydelige kaken fra henne i dag, med beskjed om at det bare var en øvekake hun hadde laget, så jeg måtte ikke forvente for mye.

Og så kommer hun med DEN kaken. Var bare helt NYDELIG.

Så ut som en rosa pakke, med en svær rosett på toppen.

 

Så SJAMAN vennen, du er den beste kakebakeren jeg vet om, og en fantastisk venninne også. Var nemlig hun som lagde edderkoppkake til bursdag til sønnen min som er så uheldig å ha en mamma som ikke kan bake hehe.

Skal se om jeg ikke får mast på henne så hun legger ut bilde av kaken min på profilen sin her ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du ikke sett skryteinlegget mitt snuppa...hehe nåja ikke 1 gang vi har samme tanker...

 

klem til deg...håper mannen liker kaken og da...

Skrevet

Fant det selvfølgelig etterpå, men nå har du to skrytetråder her hehe.

 

 

Og kaken ligger ute på profilen hennes, så løp å se !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...