Gå til innhold

Jeg er så glad jeg ikke er feit altså. !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må være så kjipt å ikke kunne spise det man har lyst på uten å legge på seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plutselig en dag begynner du å legge på deg, skal jeg si deg.

Skrevet

Ser du ikke logikken sug lut? Er du dum eller? Tror du det er kult å telle kalorier, gå på ketolyse eller en slave etter en annen sinnsyk kur?

Godt mulig jeg legger på meg etterhvert ja, men ikke mye. Har slank familie og har alltid vært naturlig slank. Når jeg sier spise hva man vil så mener jeg ikke å kjøre innpå med burger og dritt, men å kunne spise vanlig mat og unne seg litt ekstra en gang i blant uten å måtte trene seg ihjel (kun 3 ganger i uka en halvtimes tid) og alikevel holde seg slank.

Skrevet

Enig med HI! Jeg har akkurat kommet inn i mine smale 28 jeans, og jeg var strl 46 etter fødselen!! Jeg har slitt for å komme ned, men det er IKKE kjekt å være feit!!

Skrevet

Nei, er logikken synlig? Hvilken farge har den, og kan jeg få den i retro oransj? Forklar meg alt om logikken, jeg venter i bevrende spenning. Fettlogikk eller ren syllogismelære?

Skrevet

Heregud så teit du er sug lut! Vedder str 28 ræva mi på at du er bælfeit!! Sikkert derfor du ikke har bilder på profilen...

Skrevet

Æddabæddabuse-logikk? Trodde den var gått ut på dato?

Skrevet

Æddabædda buuuuseeee. Irritert blir du også! Stikk å tren. Fniiiiis!!!

Skrevet

Feilslutning, du er ikke så logisk sterk som du tror. Det finnes ingenting i mine innlegg som gir deg mulighet til å trekke slutningen at jeg er irritert.

Skrevet

Noe må det jo være siden du fortsatt svarer. Hadde jeg vært i dine sko hadde jeg gitt faen for lenge siden for å slippe å tape ansikt. Du prøver febrilsk å få meg til å fremstå som den teite her, hvlket ikke gjør noe siden jeg er fullstendig klar over at jeg er ultrabarnslig nå. Har ikke du unger likseom? Vet ikke du at når man gir negativ oppførsel oppmerksomhet blir det enda morsommere??

Skrevet

Snakker over meg, kryptisk...

Hvorfor gidder du kommentere det jeg skriver? Holder ikke du deg for god til sånt? Syns du skal gi deg nå og overse meg før jeg mister respekten for deg enda mer. Stor i ord, liten på jord..

Skrevet

Jeg kommenterer jo deg da og du klarer simpelthen ikke å holde de feite pølsefingrene dine unna tastaturet fordi du mååå ha det siste ordet. Be my guest. Værsågod. Jeg fikk det vel i grunnen som jeg ville.

Skrevet

Du fikk vel i grunnen ingen verdens ting, men det er jo mulig det er det du går for.

Skrevet

Fikk jo oppmerksomheten din da. Koz&klemz. Forstår fremdeles ikke hvorfor du har giddet å kaste bort tiden din på meg. Menmen..

Skrevet

hehehe!! Heia sug lut!

HI: teit innlegg!

hilsen feitræva

Skrevet

luten...her ramlet du virkelig borti et kjøtthue av dimensjoner *sympati*

Skrevet

Kjekt å ha noe som heter selvdisiplin og, men det trenger jo ikke du å ha.. Stapp i vei. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...