Gå til innhold

Er det verdt det? (bursdagsgave til sambo)

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo blir 25 år til sommeren, og han digger biler og rally.

har funnet ett sted der man kan få sitte på i rallybil på bane, noe jeg vet at han ønsker å gjøre en gang i livet...

men jeg synes det er litt dyrt, da... driver og sparer...

koster 3800kr for å få sitte på i bilen i 8 minutter....

er de 8 minuttene verdt nesten 4000kr? eller synes dere det var dyrt? synes man kunne få kjøre iallefall 20 minutter for den prisen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æh...

475,- pr minutt, eller 7, 90 for sekundet... Det var dryg pris, ja! Jeg synes ikke det kan være verdt så høy pris, jommen burde man i det aller minste fått kjøre 20-30 minutter!

Skrevet

Jeg synes ikke det er verdt det... Tror ikke min mann ville likt at jeg brukte så mye penger på 8 minutter heller..

Skrevet

nei da hadde jeg heller gitt han en tur i rallybil, tror det kosta rundt 3000 for 1 time eller noe sånt. på rallynorge eller en sånn side : )

Skrevet

samme som at samboeren min har sååååååå lyst til å ta tandem hopp og det koster 4-5000 kr .. det er "once in a life time" ting.. han blir 30 år i år!

Skrevet

skikkelig dritt at det skulle være så dyrt... vet at han ønsker seg det, men tror han blir litt sur hvis jeg bruker så mye penger.... men jeg har spart en stund, da, alt blir ikke tatt av en lønning, liksom....

æsj... vet ikke jeg... :o/

Skrevet

jentami* , har du en adresse? må sjekke det ut :o)

Skrevet

Jeg har gjort det i 25 års gave til samboeren min! Han rett å slett elsket det så angrer ikke et sekund! Satt på i subaru og fikk kjøre noen runder selv. Kjempe tøft:)

Her er siden:

http://www.heitmann-motorsport.com/

Skrevet

det varte foresten litt lenger enn 8 minutter heldigvis=)

Skrevet

skal sjekke ut begge sidene :o)

tusen takk dere!!!

Skrevet

Du kan kjøpe gavekort og for 3000kr får han sitte på og kjøre litt selv:)

Go tur;p

Skrevet

Han vil nok synes det er verdt det. Blir jo sikkert en opplevelse for livet. Men det er mye penger på en gang ja..

Skrevet

fant ett arrangement på ca 1 time, 45 minutter i bil til 4500kr.....

fant også noe til 3600kr, men vet ikke hvor lenge det var... håper de svarer fort på mail...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...