sirkelkatten Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hvor ofte, om i det hele tatt, lar dere barna deres på mellom 1 og 2 år overnatte borte hos f.eks besteforeldre? Hvordan var det første gangen? Noen tips til en nervøs førstegangs?
Stor_smil Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Mini sov over første gangen da han var 14 mnd, og det gikk kjempefint! Han har alltid vært litt trøblete hjemme om nettene, men der sov han selvfølgelig rundt og til klokken 08 om morgenen ..hihi *typisk* Forbered barnet ditt godt, fortell hva som skal skje. Dersom han kjenner besteforeldrene godt, sover på ett trygt sted og har sine faste rutiner hjemmefra, så går det nok over all forventning Slipp ned skuldrene, pust ut og forbered deg på en superkoselig barnefri kveld og natt
Mamsen86 Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Vi ser moren og faren min omtrent hver dag, de bor rett borti gata og er vi ute å går tur så stikker vi hodet som oftest innom å sier "hei", så snuppelura her kjenner jo dem veeeldig godt. Hun har sovet der mange ganger, og det har aldri vært noe problem her i huset. Men som sagt, vi sees jo så og si hver dag. Vet ikke hvor ofte din/dine ser besteforeldrene sine sånn generelt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå