Gå til innhold

Hvor mange har lap top?


Konsulent surrehue+3 med tut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder på å slite ut min tredje laptop nå.

Skrevet

Jeg har! Sitter med den i fanget i sofakroken nå:-) Vi har forresten to, gubben har også en:-)

Skrevet

Jeg har =)

Skrevet

jeg har...

Skrevet

Jeg har (egentlig mannens da, men er helst jeg som bruker den..).. Har en vanlig pc i loftstua, som han bruker endel..:)

 

Pleier å ha lap topen på kjøkkenbordet, har delvis åpen kjøkkenløsning så varierer mellom å se på tv/surfe på nettet..

Skrevet

Joda, to stykker tar opp halve stuebordet (min og typens), men skal snart investere i en stasjonær pc...

Skrevet

Her har vi både en og to og tre......men så er vi mange som bruker det på jobb og skole også da:-)

 

Da er det kjekt med trådløst;-)

Skrevet

Jeg har to, en er jobbbens og en privat:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...