Sånn kan det gå Skrevet 22. februar 2008 #32 Skrevet 22. februar 2008 Holder på å slite ut min tredje laptop nå.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 22. februar 2008 #33 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har! Sitter med den i fanget i sofakroken nå:-) Vi har forresten to, gubben har også en:-)
Trebarnsmamma30 Skrevet 22. februar 2008 #36 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har (egentlig mannens da, men er helst jeg som bruker den..).. Har en vanlig pc i loftstua, som han bruker endel.. Pleier å ha lap topen på kjøkkenbordet, har delvis åpen kjøkkenløsning så varierer mellom å se på tv/surfe på nettet..
mamamaren Skrevet 22. februar 2008 #38 Skrevet 22. februar 2008 Joda, to stykker tar opp halve stuebordet (min og typens), men skal snart investere i en stasjonær pc...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2008 #39 Skrevet 22. februar 2008 Her har vi både en og to og tre......men så er vi mange som bruker det på jobb og skole også da:-) Da er det kjekt med trådløst;-)
Bellen^2 Skrevet 22. februar 2008 #40 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har to, en er jobbbens og en privat:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå