Gå til innhold

Når er det mest vanlig at kvalmen setter inn?


Lurvetuss

Anbefalte innlegg

Jeg leste et eller annet sted at dersom man ikke ble kvalm i løpet av 7. eller 8. uke, så ville man antageligvis ikke bli så veldig kvalm i løpet av svangerskapet. Når begynte dere å bli kvalme? Er nå 6+5 og har klart meg sånn noenlunde greit til nå, har ikke kastet opp i allefall, og heller ikke reagert med kvalme på noen lukter... Kjenner meg akkurat som om jeg er lett bilsjuk til tider=) Håper, håper jeg slipper den verste kvalmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I første svangerskap var jeg aldri kvalm, litt småuggen av og til bare..

 

Men denne gangen merket jeg kvalmen når jeg var 4 uker på vei, den kom med en gang. Tåler ingen sterke lukter, før jeg brekker meg. Men jeg kaster ikke opp, er bare ekstremt kvalm...

 

Unner ingen denne kvalmen, hehe.. Det er grusomt. Får håpe du slipper unna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var ikke kvalm med nr 1, men begynte i uke 7 nå. har ikke spydd, men føler meg ofte veldig "fyllesjuk", veldig kvalm og uggen, føler for å sitte i ro. er i uke 9 nå, så satser på at det går over snart;) er det ikke uke 7-9 som er værst sier de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5 +2 og har idag første dag med betydelig kvalme. Har ikke brekt meg. Hatt litt i dagene før men bare svakt. Holder det i sjakk ved å spise ofte nok, håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

jeg er 7+0 idag. Har ikke merket noe særlig kvalme. men litt småuggen et par dager kanskje. Men så fort jeg drikker litt og spiser litt så går det over:) Har lest at det er trikset hvis du føler deg småkvalm og det virker på meg:)

Håper jeg ikke merker mer til kvalmen enn dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...