:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 om marsvinet tisser utenfor buret. eller oppå mennesker. hva gjør man da? gjør man noe? hva gjør man når kaniner gjør det samme?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 hehe... det var det jeg fryktet. håpet man kunne lære de bedre
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Du kan jo prøve å gi dem en lekse, men det funker nok ikke altså. Hehe. Skulle ønske det funket, vi har en tullete kaninfrøken her. Hvordan kanin har du?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 en blanding av dvergvedder, angora og løvehodet. fikk den i dag. den har til nå gravet når den skal på do. som kaninner ofte gjør. så jeg rakk og stappe den inn i buret :-) men marsvinet som er et rosettmarsvin (også flyttet hit i dag) er ikke like tydelig i kroppspråket..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2008 foresten hvordan er dine?
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Oioi, stilig. Vi har en liten skrulle av en dvergvedder vi.
Süsse Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 De fleste vil finne en plass å tisse etterhvert. Kaninen min pleide alltid å hoppe inn i buret for å gjøre fra seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå