Gå til innhold

Hjelp!!!! Geleen er selvlysende!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kiwigele fra freia....

Skal den være sånn??? Ikke skikkelig gjennomsiktig heller....

 

Den er jo kjempestilig, men skal den være slik?????

Kan jo ikke servere den til stakkars småbarn i morgen heller.....

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Kan du vel ;-)

Tenk på den kule mamman du er som kan lage selvlysende gele.

 

så kult da *smiler*

Skrevet

lyser den opp i et mørkt rom og eller? hehe...sorry altså...

men jeg har selv laget pizza ikveld det smaker geiteluftfiltermugg av..

vi er i samme båt idag, hehe..

Skrevet

Har ikke prøvd, men skulle ikke forundre meg.

Den er utrolig kul, hadde den ikke vært litt uklar hadde jeg vel neppe tenkt over det.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Men smaker den kiwi? Nå fikk jeg innmarli lyst på selvlysende kiwigelé!:P

Skrevet

Smaken kan ikke jeg uttale meg om, jeg hater gele;)

Den stivnet ikke, så noe var galt med den. Har laget ny nå, samme fargen, men helt blank så da så den bedre ut.

Den så virkelig ut som de grønne markeringstusjene, de med slik selvlysende grønn "væske" inni. Stilig da.

Men denne fargen er mye bedre enn stikkelsbærgeleen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...