Dailis Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Kiwigele fra freia.... Skal den være sånn??? Ikke skikkelig gjennomsiktig heller.... Den er jo kjempestilig, men skal den være slik????? Kan jo ikke servere den til stakkars småbarn i morgen heller.....
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Kanskje det er sånn slim fra Ghost Busters...
Gjest irismor Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Kan du vel ;-) Tenk på den kule mamman du er som kan lage selvlysende gele. så kult da *smiler*
Zyan Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 lyser den opp i et mørkt rom og eller? hehe...sorry altså... men jeg har selv laget pizza ikveld det smaker geiteluftfiltermugg av.. vi er i samme båt idag, hehe..
Dailis Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 Har ikke prøvd, men skulle ikke forundre meg. Den er utrolig kul, hadde den ikke vært litt uklar hadde jeg vel neppe tenkt over det.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Men smaker den kiwi? Nå fikk jeg innmarli lyst på selvlysende kiwigelé!
Dailis Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2008 Smaken kan ikke jeg uttale meg om, jeg hater gele;) Den stivnet ikke, så noe var galt med den. Har laget ny nå, samme fargen, men helt blank så da så den bedre ut. Den så virkelig ut som de grønne markeringstusjene, de med slik selvlysende grønn "væske" inni. Stilig da. Men denne fargen er mye bedre enn stikkelsbærgeleen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå