Gjest Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Holdt på og sprarkle trynet før vi skulle ut tidligere i dag. Plutselig faretruende stilt på stua- har funnet ut at det er et sikkert tegn på at noe som ikke skal foregå fåregår. Går inn på stua, og joda der har baby på ni mnd. fått tak i colaglasset til mamma, selvfølgelig velta det (utover hele sofaen, bordet og gulvet) Og hun ligger i dammen av cola og slurper..... FLOTT Min egen feil da, når jeg ikke greier å passe på at glasset står utenfor rekkevidde... Og så senere på dagen skulle jeg da sortere skittentøy, skrollan er på gulvet og hjelper til. Så finner hun da bodyen fra colauhellet tidligere, sutte sutte på boddyen og høylytt NAMNAMNAM neineinei Jeg går ut i fra at barneværnet bør kontaktes snarest?
Zyan Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 hihihi... De er allerede kontaktet, er det mulig..gi en BABY såå mye sukker, får jo sjokk stakkar..
Løvemor79 Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Nei og nei.. hun er colajunkie allerede. Løpet er kjørt. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå