Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå begynner det å bli trått å være en av oss.Selv på snart 7 dager over ikm..Flere igjen som går over tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen :)

Fortsatt ingen TR å se :( Tror jeg tester for siste gang i morgen- også får jeg bare innfinne meg med at mensen ble borte denne måneden, selv om det aldri har hendt før. Det er akkurat 1 uke siden IKM (15/2) og begynner å bli lei av å vente :((((

Skrevet

Hei! Vet ikke når jeg kunne forvente ikm, men er nå på dag 51 i syklusen min og er helt forvirra... men nå i kveld fikk jeg pluttselig intense menssmerter, men tr har ikke dukket opp enda. men forventer at hun viser seg nå snart. testet neg for en uke siden. denne delen av prøvinga er den kipeste!! ønsker dere andre lykke til!!!

Skrevet

her også...

forrige syklus var på 25 dager, nå er jeg på dag 33 og skjønner ingenting.

har begynt å ta pyridoksin, har hørt andre som fikk ts tilbake av den, men har ikke kommet hittil hos meg...

har litt symptomer som kvalme og trøtthet, men er førkjølet og slapp så kan likegjerne bare være dette.

tok en cb digital på søndag som var dag 28 og der stod ikke gravid, så venter litt til før neste test om ikke tr kommer snart...

litt slitsomt å ikke ane når en skal ha mensen igjen...

Skrevet

ikke noe mens i dag heller,men kvalmere for hver dag jeg våkner..ikke syk eller.. testet meg sist tirsdag så tester meg igjne i dag,bare venter på at apoteket skl åpne 10 :)

Skrevet

Lykke til i dag Kei27

Krysser alt som er mulig for at du få positivt i dag XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Skrevet

ikke gi opp håpet fordi om man ikke tester positivt med en gang;) jeg testa positivt kjeeeeempe seint og er nå snart 11 uker på vei;)

Skrevet

Negativt her...får det ikke til å klaffe med morgen kvalmen men..det er vel en mulighet fartsatt,leste jo at noen ikke får posetivt før uke 6 ,er jo i uke 5 hvis det er tilfelle at jeg er gravid..Hvis ikke er jeg godt forbredt på mens nå hvertfall,ny testrunde til uka hvis ikke tanta kommer innen den tid!

Tusen takk for at dere krysser betyr mye :)

Skrevet

Kommer meg ikke ut av denne tråden... testet negativt igjen i går, så nå er det liiiiiiten sjangse for at jeg er gravid:(

Hvor vanlig er det at mensen hopper over en måned? Skal til legen på onsdag, så hvis ikke tr er kommet til da så håper jeg han tar en blodprøve...

Skrevet

Uff,vet hvor trått det er, har helt utafor sykluser etter MA.Er nok ikke uvanlig at man hopper over en måned men skjer det ofte er det greit å få sjekket det,Men ta den blodprøven hos legen,går som regel greit å ta det utenom lege timen,siden det somregel er legesekretærene som tar prøven.

Tester for siste gang imorgen og så får bare ting gå sin gang til tanta kommer.Forstetter med el tester denne mnd også nå vet jeg hverfall at jeg har egg/stigning.så greit å finne el dagen så sjangsene blir størst mulig :)

Blir spenndene å se om de spådommene jeg har fått stemmer,etter de vil jeg bli gravid i mars eller april :) Har su blitt spåd?

Skrevet

Har ikke opplevd å miste mensen en månes før, men syklusene mine har blitt lengre og lengre siden jeg slutet på pillen. var overaskende 42 dager sist, og nå topper det seg med over 50, så er litt fortvilet... men men, håper legen kan hjelpe meg.

har ikke blitt spådd, det er fordi at dersom jeg feks blir spådd at det vil skje i desember, så er jeg redd for at jeg ikke skal klare å holde motet oppe alle månedene som er før det...

hvor lang syklus har du hatt til nå denne perioden? klem

Skrevet

Håper det er noen gravide herfra idag??ikke mens her heller,10 dager over ikm nå! Ønsker dere jentene en fin dag !

Skrevet

Det samme med meg kei27. Er en smule lei nå- og håpet forsvinner litt :(

Skrevet

ja..har ikke all verdens symptomer eller så er blir motløs.Ha du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...