Mam&Ama Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Hva er egentlig vitsen med en krangleside? Er ikke så spesielt fan av krangling jeg da. Men å diskutere derimot, det er spennende. Så fortell meg, hva får dere ut av all denne kranglinga?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Det skal du drite i, din kjerring! (Hi hi. Sorry- måtte bare!)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Frustrasjon! Blir faktisk i bedre humør.
Smånetta 14.mai Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Er jo artig å lese sånne innlegg som dine, da. De gir mye i en grå hverdag, merker jeg.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Hvem var den til Smånetta? Burde du ikke kalt deg lillenetta eller lutennetta, forresten, eller er du små? Eller er du bare litt nett- og dermed smånett? Forvirra her!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 "Lutennetta" skulle vaere litennetta.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 For et teit innlegg HI!! Krangle OM kranglesida, lizm... Teit. Tipper du faktisk er ganske kranglete av deg samme hva du sier.
Turid Laila Skrevet 23. februar 2008 #8 Skrevet 23. februar 2008 Hvis du ser hvilket innlegg smånetta svarte på, så der du også hvem hun svarte! Altså HI, sånn i tilfelle du ikke klarte å se det.
Smånetta 14.mai Skrevet 23. februar 2008 #9 Skrevet 23. februar 2008 Vel, ettersom svaret mitt ligger ytterst i venstre marg, betyr det at jeg har trykket svar på hovedinnlegget. Ergo er svaret til HI. Smånett er et Trøndersk uttrykk. Jeg leker med dette uttrykket fordi jeg synes det er et artig uttrykk. Det er ikke riktig i forhold til skriftspråknormalene våre, men da norsk er et språk uten talespråksnormal, får vi slike artige lokale muligheter. Dette er selvfølgelig ikke et skriftlig korrekt uttrykk, så noe av leken med språket ligger i at jeg drister meg til å skrive det. Enkelte steder på sørlandet sier man, til sammenlikning, "Smådama" om unge frøkner. Når vi først er i gang med å kommentere andres nick, må jeg si at Anonym er et usedvanlig kjedelig et.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå