*Joa* Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Ammer minstemann tre ganger om dagen enda. Han er 11 mnd. Jobber i tillegg 100% i en barnehage. Tro om det kan være en dårlig kombinasjon for meg for tiden??? Går bra den tiden jeg er på jobb, men når jeg kommer hjem å setter meg ned, er jeg helt skutt.... klarer ingenting:( Trives kjempegodtt på jobb. Er ute hele dagen så det i seg selv er jo en skikkelig vitamininnsprøytning, men likevell har jeg ingenting å gi når jeg kommer hjem. Noen tips?? Er så ille nå at jeg vurderer å ta kontakt med min fastlege, men hva kan vell han gjøre???
Nurse80 Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Lurt å ta noen blodprøver viss du er sliten. Sjekke jernlagre, stoffskiftet, virusepidemiologi osv. Ellers kan det vere lurt å ta multivitaminer og trankapsler, siden ammingen tar mye næring!
*Joa* Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 Så det er tillfelle at amminga tar mye næring?? hvorfor går jeg ikke ned i vekt når jeg ammer da og i tillegg har liten matlyst?? Skjønner ingenting jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå