Gå til innhold

Dib politiet....skal vi kåre noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier dere til å kåre noen dibpolitier her inne....eller er det litt slemt?

Leste akkurat et svar fra en annen her inne....og jeg måtte le, det var så "korrekt" svart at jegfikk helt frysninger!

Hadde vært morsomt, kansje noen får seg en liten oppvekker også, men dette er ikke slemt ment altså ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg synes det er litt slemt eg da. Kan hende vedkommende er så korrekt fordi ho er redd for å få kjeft. Eller kan vedkommende vera korrekt på eit punkt,men veldig ukorrekt på eit anna.

Skrevet

Ja, var redd det ville bli for slemt, derfor spør jeg først (korrekt som jeg er ;-)

Men da var en som gav et svar ang mat på glass vs hjemmelaget. Bare tenkte det ville være morro om ingen tok det så høytidelig.

Alle kan svare slike korrekte svar innemellom sikkert fordi vi er litt stolte...

Skrevet

Noen må jo være "korrekte" også. Kanskje de mente det de skreiv?

Nominerer dette svaret meg til tittelen???

Skrevet

kår i vei for min del...=)

Skrevet

Dette er i så fall bare morsomt da dere!

Hadde vært gøy om vi ikke tok oss selv så høytidelig:)

Skrevet

Hadde sikkert vært litt morsomt, men kjenner jeg dette forumet rett kan det fort bli litt stygt ja....;-)

Skrevet

Vil ikke henge ut noen, men kan godt nominere meg selv*ler*

Men nå er jeg så ny at jeg ikke er på topplista på aktive brukere engang. Skal jobbe med saken...må bare finne tid først*håpløst* ;oD

Skrevet

Mente å kåre flere jeg da, kan sikkert kåre meg selv også et par ganger.

Mente egentlig å lage en tråd der vi limte inn det andre svarte som vi mener er litt for korrekt ;-) Behøver jo ikke ta med hvem som har svart det.

Skrevet

Selv om dette ikke er stedet for å være selvhøytidelig og hårsår, så er det litt for mange som er det her.... så spørs hvordan dette kan utvikle seg, he he

Skrevet

ok, syns vi kan gjøre det, også tar vi ikke med "navnet". Er vel ingen som prøver mobbe noen her

Skrevet

Innlegget kan faktisk forstås som litt "mobbeaktig".

Uansett. Jeg melder meg frivillig. Jeg er en utmerket kandidat til jobben. Jeg har plettfri vandel, er godt voksen, har livserfaring, er grundig, ordentlig, lovlydig, avholds, høyt og bredt utdannet, ja, jeg kunne gjort listen enda lengre. Og så tar jeg det meste helt alvorlig. Blant annet ernæring av barn. Selv om jeg ikke så den aktuelle tråden.

Skrevet

Jeg melder meg gjerne som Alienbuds høyre hånd - he he. Foreslår også Solstråle69 - he he.

Skrevet

Ja, klart!

Hvordan kunne jeg glemme deg?? ;-) Min tvillingsjel - he he.

Skrevet

Sett i gang for min del, må jo kunne le litt av oss selv=)

Og hverandre=)

Skrevet

Melder meg på som leder i ammepolitiet. er for utvidet rett til permisjon ved amming bl.a. Og vedder hue mitt på at det virkelig ville fått opp ammeviljen her i landet:)

Skrevet

Vel da kårer jeg meg selv til Dib-kontabel i:

Reise fra småbarn/babyer på ukesvis til feks syden-avdelingen

Forlate baby i vogna-avdelingen

Forlate baby og barn i bil - avdelingen

Sikkerhets i hjemmet-avdelingen

og sikkert noen flere også ;)

Skrevet

Haha.... Dette var en god ide!

Jeg melder meg herved som moralens og rettskrivingens vokter - lovlydig, utdannet og norsklærer som jeg er..... :-DDD

Skrevet

Og jeg er sivilpoliti som høvler over alle som sliter i forhold til mannen....

Spesielt om det er snakk om småplukk i samlivet (bare spørPalmesus!)

Skrevet

Olga er herved nominert...OG selvangerkjærringa....hehe

Skrevet

Jeg nominerer meg selv som Spaner jeg da!=D

Siden jeg sitter å leser igjennom alle innleggene på DIB uten og svare:P

Men tenner på pluggen når noen sier noe jeg er heelt uenig i!

Skrevet

Det er jo en viss mulighet for at personen mente det hun skrev ?

Hva slags type svar er det du oppfatter som korrekte ? Er det ikke bare ulike oppfatninger ute og går ? Sånn ser jeg det, iallefall:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...