Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 vurderer å bruke p-sprøyte som prevangsjon :-)
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Jeg brukte p-sprøyte i 3 år og var strålende fornøyd. Hadde ikke mensen idet hele tatt, deilig! Og ingen bivirkninger
Tussa og Sofie Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Jeg fikk masse skikkelig vonde kulete kviser i ansiktet av den, sånn som aldri kommer opp og blir i ukesvis. Mest i kinnene....tok nesten 6 mnd før de ble borte etter jeg sluttet med den. HUFF, aldri mer. Bortsett fra det fungerte det greit og bivirkninger er jo så individuelt.
MissUnderCover Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 hvis du ikke skal ha flere barn er det nok helt flott, men vi brukte nesten to år på å bli gravide, pga sprøyta satt så lenge i etterpå..
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Om du skal ha fleire unger, anbefales den vel ikkje. Har ei venninne som prøver på baby på 3. året nå pga lang bruk av p-sprøyte. :-(
Slalotte Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Har en venninne som ble gravid når hun brukte den.. Hu fikk ikke noen bivirkninger..
Mamma jei Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Jeg anbefaler IKKE p-sprøyta. Jeg hadde mens veldig uregelmessig i et helt år før jeg ikke orket det mer, kunne begynne og blø når som helst, og da tok det lang tid før jeg var inn i normal syklus igjen.
Gifteklar:0)) Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Er kjempefornøyd med den.Brukte den etter at jeg fikk 1 unge og bruker den nå etter 2 unge.Ble gravid med en gang jeg sluttet på den.Ikke mensen og ingen bivirkninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå