Gå til innhold

Erfaringer med p-sprøyte? ønsker mange svar :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer å bruke p-sprøyte som prevangsjon :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte p-sprøyte i 3 år og var strålende fornøyd. Hadde ikke mensen idet hele tatt, deilig! :) Og ingen bivirkninger

Skrevet

Jeg fikk masse skikkelig vonde kulete kviser i ansiktet av den, sånn som aldri kommer opp og blir i ukesvis. Mest i kinnene....tok nesten 6 mnd før de ble borte etter jeg sluttet med den. HUFF, aldri mer. Bortsett fra det fungerte det greit og bivirkninger er jo så individuelt.

Skrevet

hvis du ikke skal ha flere barn er det nok helt flott, men vi brukte nesten to år på å bli gravide, pga sprøyta satt så lenge i etterpå.. :(

Skrevet

Om du skal ha fleire unger, anbefales den vel ikkje. Har ei venninne som prøver på baby på 3. året nå pga lang bruk av p-sprøyte. :-(

Skrevet

Har en venninne som ble gravid når hun brukte den..

Hu fikk ikke noen bivirkninger..

Skrevet

Jeg anbefaler IKKE p-sprøyta. Jeg hadde mens veldig uregelmessig i et helt år før jeg ikke orket det mer, kunne begynne og blø når som helst, og da tok det lang tid før jeg var inn i normal syklus igjen.

Skrevet

Er kjempefornøyd med den.Brukte den etter at jeg fikk 1 unge og bruker den nå etter 2 unge.Ble gravid med en gang jeg sluttet på den.Ikke mensen og ingen bivirkninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...