Gå til innhold

Testing:)

Ina25♥med gull i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er flere frustrerte sjeler her inne i dag...

Skulle fått mensen på tirsdag. Ingen mens, Onsdag - ingen mens. Torsdag - ingen mens. Fredag - 09.00. Litt blod på papiret. En dråpe. Jaja, da kommer mensen... Jeg som var så sikker, denne måneden også... Venter en time. Har jeg fått mensen? Har ikke kjent noe. Pleier jo alltids å merke det. 11.15: Hæ? Ingenting på papiret? Har forresten ikke vondt i magen heller, det slår jo aldri feil! Ingen utflod. Helt tørt. Pleier jeg å ha utflod før mensen? Husker ikke. 11.45. Nå kommer det! Helt sikker nå, jaja... Ingenting på papiret. Hm? 13.00. Der! Nå er det gjort. Jaja, får håpe det klaffer neste mnd. Hm, masse utflod. Er ikke dette nesten så el-slim da? Det er jo seigt og... Hm. Men ikke mensen... Pleier jeg å få utflod sånn da? Trodde man bare fikk sånn el-slim ved el jeg? Men, hadde jeg ikke el for et par uker siden? Hadde jo litt sånn slim da også. Men kanskje ikke så mye som jeg pleier? Husker ikke. 14.30. Helt tørt nå. Merkelig. Får kjøpe en test etter jobb tror jeg. Skal ta den i morgen. Greit å vite liksom. Kjøper en 2 pk. jeg, tilfelle... 17.00 - fortsatt ingen tegn til mensen. Skal jeg ta den testen i dag da? Er jo over ikm nå... Nei, venter til i morgen. 17.30 - nå kommer det! Ingen ting på papiret. Søren heller, nå tester jeg. Jeg må jo være gravid! Det stikker jo litt i magen, og er jo litt øm i brystene, hvertfall det ene sånn innimellom. Hurra, denne dagen skal jeg huske. Testet positivt 22.02.08. Må huske å ta bilde av den positive testen, kult å ha! Hm, nå må jeg jo ikke på do. Får rydde litt sålenge da. Drikker vann. Leser avisa. Nå kommer mensen. Typisk nå som jeg har bestemt meg for å teste. Nei. Jogger rundt på stuegulvet. Drikker litt mer vann. Skrur på springen for fullt, er ikke det sånn triks for å måtte tisse? Nei. 18.45. Nå tester jeg! Hm. Den blir i hvertfall ikke positiv med en gang... Må jo vente til den kontrollstripa kommer hvertfall. Hm. Nå har det gått 3 minutter. Like blank. Legger meg på sofaen, med testen på armlenet. Ingenting. 7 minutter. Ingenting. Eller er det noe? Er i hvertfall en prikk over streken. Var den der ista? Hm? 8 minutter. Hvis jeg holder den opp mot lyset er det ikke en tynn, tynn strek der? Sånn over? Nei, ikke hvis jeg holder den helt opp mot lyset, bare sånn på skrå. Neeeei. Legger den bort igjen. Jo... men nå har det gått 13 minutter. Skal jo ikke leses av etter 10 minutter. Hm. Nei, det er ingenting der. Æsj, hvorfor kunne jeg ikke bare ventet til i morgen? Sikkert mye lurere det! Jaja, kanskje i morgen og?

Hm... nå kommer mensen! Nei. Hm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahaha:) Du er så jævli rå! Du er dagen lille høydepungt altså!!!

Skrevet

Hehe, men det verste er at dette er kort fortalt alle tankene som har svirret gjennom hodet mitt i dag!

OG, det er en tynn, tynn, tynn - nesten usynlig strek! Det er det!

Snart kommer sambo hjem, blir spennende å se om han ser min lille usynlige strek;) Eller om jeg har blitt helt gal (mistenker det siste);)

Må nok ta en til i morgen;)

Skrevet

ha ha he, ja tisser å sjekker papir her å.....blir jo små gal. La oss få høre hvordan det går.

Skrevet

du får skikkelig sakt det altså...kjenne mæ sååå igjenn. haha !!! æ flira godt !!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...