Zyan Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Og jeg som hadde gledet meg så.. Har jo laget denne flere ganger før, og var såå sulten og klar for litt pizza. Jeg er sørpe forkjøla, så lukter ikkeno, og smaker ikke mye. Lagde den sammen med vesla på 2,5 år isted. Ut av ovnen, og inn i munnen (hehe, sulten nei!) Sa til gubben imens jeg tygde at "det smaker litt vel rat av pizzaen, men det er sikkert fordi jeg er forkjøla..." Han tok seg pizza, og sa "det smaker jo mugg..med geit i". URK..spyttet ut det jeg hadde i munnen og skylla munnen.. Værste jeg vet er mugg, og spise mugg er...ææææsj! Så begynte vi å gå igjennom ingrediensene, ingenting var utgått på dato. (alle produktene var fra peppes) Så luktet han på posen hvor osten var.. her er det sa han, men vet jaggu ikke hva det er. Så ingenting, men han sier det lukter mugg, blandet med en eim av geit og den lukten man har i gamle vifter over komfyrer.. Har sendt inn klagemail til peppes.. Lurer så på hva dette er, skal sies at jeg faktisk spiste 2 biter, tok av osten da.. var så sulten, og idag var det ikkeno annen mat i huset. Håper ikke jeg blir dårlig, er småkvlam nå, men regner med det er pga tanken...var det mugg? var det..eh, geit oppi der... Mannen har spist kulltabletter for sikkerhetsskyld nå, hehe.. URK... pokker altså, også et helt brett med pizza.. sukk!
Gjest Mylian er svimmel Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 ÆSJ FY FAEN!! HATER MUGG! KLAG SOM FAEN!! RING PEPPES NÅ OG BE OM NY PIOZZA.. UUUGhhh
Trenger hjelp!! Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Jeg lagde pizza i går med alle de produktene fra peppes(de man får kjøpt på rema) .Pizzaen smakte dritt,,Så vi måtte lage to middager i går :-( Pizzabunnen hva værst..
Zyan Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2008 hm, har laget dette før, med stor hell, smakte veldig godt..men idag..gah. Har ekkel ettersmak enda, er småkvalm..men om det er tanken eller en effekt..tja.. Men, jeg som ikke smaker stort om dagen, kjente fort at noe ikke stemte.. æææaj, tenk om det var mugg da..æsj æsj!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå