schnuppi Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 I det siste har jeg hatt en del utflod,mer enn vanlig...Hadde en soppinfeksjon,og tok en sånn canesten stikkpiller.Virker ut som den har hjulpet en del..Men hva med utfloden? av og til bare renner det....Nesten litt hvit aktig også..Hva gjør jeg??
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Når tok du stikkpillene? Smører du på med krem også?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Lukter utfloden noe/vondt? Hvis kuren er ferdig og du er kvitt kløe, svie og lukt kan det godt være "vanlig" utflod. Rundt eggløsning kan utfloden bli ganske mye mer i mengde og mer flytende enn den pleier - eggehviteaktig.
schnuppi Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2008 Nei det lukter ingenting.. Jeg har ikke smurt så mye med krem.Lett for å bli enda mer irritert av den faktisk.. Men er det noe som funker for å bort utfloden.Synes det er litt ekkelt...Skal vel ikke være slik..hehe
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Tenkte kanskje at det ikke hadde tatt knekken av all soppen...blir du irritert av pevarylkremen også? Men det kan være en renseprosess eller bare mer utflod pga hormonforandringer eller noe annet.
Shabby Cheap Chic Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Har du prøvd den som de reklamerer for på tv.. Glemte helt hva den heter nå. den som skal balansere ph nivået i underlivet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå