mamamaren Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 mens pappa'n var på jobb. Men håret hans var veldig langt syntes jeg, og vi har ått kommentarer på det... Problemet er at dette var hans første hårklipp, og pappa'n hadde sikkert lyst til å være med. Ville føst bare klippe av en liten lokk, men så måtte jeg ta litt rundt ørene, og før jeg visste ordet av det, hadde klippemaskinen sørget for en badestamp full av hår... Han ser skikkelig rar ut nå... spesielt rundt ørene... Gruer meg litt til mannen kommer hjem... ;-)
jordbær mathilda Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Huff da.. nei det er en grunn til jeg aldri klipper barna mine selv, det har jeg ikke greie på gitt!
mamamaren Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2008 Haha! Skulle tenkt på det før -da kunne jeg ha skyldt på noen andre! Men han er bare 8 måneder, så det er vel ikke så farlig? -Litt vanskelig å sette ham i en frisørstol og si til ham at om han sitter stille skal han få en slikkepinne, liksom... Han er ikke skinhead, men det er kort nok, får en si. Det vokser vel fort ut igjen?
jordbær mathilda Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Det vokser ut igjen skal du se, disse små er jo nydelig uansett!! Bortsemt jeg vøtt, svigerinna mi er frisør;))
mamamaren Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 Åh, heldig, du! Men det er sant som du sier, vakre er de. Han er fortsatt "verdens nydeligste", bare uvandt, som det alltid er etter en omgang hårklipp... Får trøste meg med det :-)
ZamZam Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 hehheeh, minner meg på da jeg bare skulle på min lillemann.. Han var to år da, med litt for langt krøllete hår, dessuten hadde han skikklig frisør, hårvask og hårbærsteskrekk.. Satt på badet og spurte han om vi ikke bare skulle klippe litt av håret hans, jada helt ok. Fikk klipt halve siden så ville han ikke mer slo seg helt vrang og så ikke ut. Hadde ei vennine som så vidt fikk lov til å ta på håret hans også fikk hun lov til å klippe litt, men dette var jo på kvelden og dagen etter jobbet hun. Selvfølgelig hadde jeg masse avtaler dagen etter og ingen barnevakt. Jeg løy som en gud den dagen, ehhh nei du skjønner han klippet seg selv, ehhh også prøvde jeg å rette det opp igjen. Enden på visa var at han fikk fem milimeters klipp over hele hode og min mann fikk sitt livs sjokk, MEN det vokser ut igjen ganske fort heldigvis. Håper at mannen din ikke gjør som min, han kjente ikke igjen sin egen sønn pga det korte håret og i ettertid så er det mannen min som lokker med seg gutten til friøseren, ganske kjapt etter at jeg spørr om jeg ikke skal klippe lillegutt litt *LoL*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå