Gjest Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 og har dere faste rutiner på stell?? jeg må innrømme at jeg er dårlig på rutiner.... sover de i egen seng eller hos dere??
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Da minsten min var 4 mnd (husker ikke så godt fra første - he he) så la han seg rundt kl 20. Vi hadde da ganske gode rutiner både dag og natt. Han sov i egen seng.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Vi prøvde, men rutinene satt ikke før hun var 5 måneder. Hun sov sammen med meg til hun var 5 måneder også. Nå er hun 6 måneder og sovner en gang mellom 18.15 og 19.00 om kvelden i egen seng. Uten å stå opp igjen før neste morgen og uten å skrike noen ting. Hun skrek og skrek og skrek frem til hun var fem måneder, før det plutselig gikk over. Da gikk plutselig alt så mye bedre.
petite fleur Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Han legger seg mellom 19 og 20, har gjort det ca 1 mnd nå. Han sover i egen seng, har gjort det hele tiden ;-)
hit og dit Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Me hadde kvasirutiner på den tida. Ho la seg mellom ni og tolv. La me ho tidligare så var ho lys våken etter ein times tid. Ho sov natta gjennom og våkna alt fra sju til halv ti. Då ho vart 6 mnd vart det berre rot i "rutinane", og ungen hadde skikkelig dårlige sovevaner. Då ho var 7 månadar så fekk me rutinene 90% på plass. No er ho våken mellom 6 og 7 om morgonen og legger seg klokka 7 om kvelden. Fra to til tre kvilar på dagtid.
hit og dit Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Ho sov forøvrig både sjå oss og i senga si. Vanligvis så sovna ho i si seng og fekk komme oppi til oss på natta. Ho våkna aldri på natta, men gav litt lyd fra seg og amma i søvne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå