☆Lille my* Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Etter alt de har gjort oppgjennom årene! Stoler dere på at barnematen deres er sunne for barna osv.osv....
Gjest Mylian er svimmel Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Ja. Stoler du på Toro ? Cola? Pepsi? Jeg spiser det jeg liker og drikker det jeg liker. Nestle er et kjent og utprøvd varemerke og mange barn liker det. Jeg regner med at barnematen til Nestle ikke er laget for å ta livet av barn. Den er nok sunn og fin. Det finnes alltid bedre alternativer til alt og jeg bruker en salig blanding av alle barnematmerkene. Leter man så finner man nok noe snusk om småfolk (som er under Tine?) eller HIPP også.
Gjest -<<- Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Nei. Den er full av tilsetningsstoffer og skummelheter, som det meste annet av ferdigmat.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Jeg stoler på at maten er bra ja. Det er mer de etiske sidene som er litt mørkegrå når det gjelder Nestle.. For min del i alle fall.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Ja, tror nok maten har bra kvalitet, men misliker sterkt måten de har drevet marketsføring i u-land.
to av hver Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 NEI, tror ikke den er sunnere enn vanlig mat, tvert i mot, men det har ingenting med alt de har gjort opp igjen tiden. Men dersom du spør om jeg stoler på at de ikke lenger driver å påvirker helsepersonell i u-land uheldig så stoler jeg i hvert fall ikke på det. Mener det er to forskjellige ting å ha tro på....
☆Lille my* Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2008 Vet ikke helt hva jeg tror jeg! Om barnematen er usukret og uten alle de stoffene de snakker om! Men jeg tror kanskje de har forbedret seg med det de drev med i U-landene (pga mye boikotting) Men jeg er ikke helt sikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå