Gjest Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 bør man få gleden av å prompe bobler, alt annet er urettferdig.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Diarre er i hvert fall en reaksjon, selv om den ikke har noen glede ved seg med mindre man er noe spesiell i preferansene. Men å prompe skikkelig store tyggisbobler har en helt annen appell.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Får håpe tyggisboblene ikke inneholder diare' da *poff*
ragna Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 vet du ikke at det vokser tyggis-tre i magen din når du svelger den? du kan snart sanke en helt ny pakke. vinn-vinn situasjon.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Fascinerende hvilken dybdekunnskap du sitter inne med. Kanskje du også vet dette: barnet som spiste tyggisene (skulle passe på pakka - passa på den i magen) blir enten ravende glad eller hysterisk og for all framtid ødelagt om jeg framlegger teorien din. Hva holder du for mest sannsynlig?
ragna Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 selvfølgelig blir hun ravende glad, hvem hadde ikke blitt det? hun kommer til å bli den mest populære ungen i gata, og hvem vet, kanskje vi en vakker dag kan lese om "piken med tyggien" for oldebarna våre? alt takket være meg og min dybdekunnskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå