mei&mi + marcus :) Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Har lovet min datter på 4 år siden onsdag at vi skulle lage sjokoladekake, men vi har ikke fått tid.. Har så dårlig samvittighet for det.. Har ikke tid i morgen eller søndag.. Er klokken for mye til å gjøre det nå?? Eller skal vi drite i klokken og bare kose oss med litt kakelaging? Det er jo fredag.. ;o)
Tia med 2 ♀ Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 hvorfor ikke drite i hva klokka er å kose dere da. Hvis ho ikke av en eller annen grunn er 100% avhengig av rutiner så vil ho vel ikke lide noen nød av å kose seg på kjøkkenet sammen med mamma.
Gjest Mylian er svimmel Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Det er fredag:-) Lag kake!
Mayken Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Så lenge hun ikke er stup trøtt, hadde jeg satt igang med kakebaking. jeg er ikke så strikt på leggetider i helgene, kanskje hun sover litt lengre i morgen???? hehehe. Det viktigste for meg er å holde løftene jeg gir til snuppa mi, selv om hun bare er 15 mnd og kanskje ikke forstår alt ennå. Bak og kos dere. Det hadde jeg gjort i hvertfall. Så har dere jo deilig kake å kose dere med resten av helgen:)
mei&mi + marcus :) Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2008 hihi..takk! Da setter vi i gang!
jordbær mathilda Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 Aldri forsent til å bake kake!!
Skravlemamman Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 Bak i vei, vær litt rampete...he he...
mei&mi + marcus :) Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2008 hehe...nå er vi rampete og koser oss med kake og norske talenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå