mamma&urokråka Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Når er det ok å ha sex etter fødselen...? Må man vente til man er heelt ferdig med å blø...? Har blødd et par dråper i noen uker nå, det er jo nesten ingenting, men det er jo noe likevel, og vil ikke ha sex hvis man burde vente. Men så er det bare 4 uker siden fødselen også da.. Noen som vet?
Mille** Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Det går fint, men bruk kondom til det er 6 uker siden fødselen.
Fire småtroll Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Du kan ha sex så tidlig du vil, men du må bruke kondom de første 6 ukene etter fødsel, og ihvertfall så lenge du blør litt. Da er nemlig ikke såret i limora etter morkaka grodd ordentlig enda og det kan bli en infeksjon..
☆Anonymia☆ Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 du kan jo ha sex når du føler for det...men bruk kondom i tilfelle innfeksjon.. jeg hadde sex en uke etter fødsel,men jeg hadde ks så jeg hadde ikke vondt i underlivet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå